ایسنا/ با وجود اولین بارشهای پاییزی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از کاهش ذخایر آبی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.خسرو ارتقائی در خصوص وضعیت بارندگیهای پاییزه تهران عنوان کرد: با وجود اینکه در مهرماه امسال هیچ بارندگی نداشتیم با توجه به بارندگیهای آبانماه تا کنون سطح بارندگیها به ۱۷ میلیمتر رسیده است که از نظر ما مقدار کمی بوده و در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته حدود ۶۵ درصد و در مقایسه با دراز مدت نیز ۱۵ درصد کمتر است.وی در ادامه در خصوص ذخایر آبی نیز افزود: با وجود کاهش بارندگی در پاییز با توجه به بارندگیهای خوبی که در بهار داشتیم، ذخایر آبی وضعیت مناسبی دارد که به ۶۹۰ میلیون لیتررسیده است اما همچنان ورودی به مخزنها کم است و در حال مصرف از خود مخازن تا پایان سال هستیم.مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران ادامه داد: اگر وضعیت بارندگیها نرمال باشد مشکلی پیش نخواهد آمد اما در صورتی که بارندگیها همچنان روند کاهشی داشته باشند ممکن است در فصل گرم سال آینده دغدغه تامین آب وجود داشته باشد.وی با بیان اینکه مصرف آب بیشتر از حد استاندارد است، اظهار کرد: در حال حاضر تصادف وحشتناک باران کوثری...
ادامه مطلبما را در سایت تصادف وحشتناک باران کوثری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 17 دی 1395 ساعت: 5:45